Rólam

Kedves Látogató!

             Czakó Szabina vagyok, 14 éve dolgozom gyógypedagógusként. Minden ott kezdődött, hogy már óvodás koromban eldöntöttem, pedagógus leszek, pedig akkor még nem is tudtam, hogy mit is jelent. Mondhatni az attitűd velem született. Számtalan életesemény vezetett ahhoz, hogy végül a gyógypedagógiai pálya mellett döntöttem. Életem egyik legjobb döntése volt. Egy folyamatos detektív munka, amiben igyekszem kibogozni a szálakat, melyek a gyermek és a család lelkéhez vezetnek, a siker kulcsát és zálogát. Minden megküzdött és elért lépés pedig a legnagyobb öröm, ami felé folyamatosan törekszünk. Első diplomámat pszichopedagógusként szereztem, mely minden további tanulmányomat áthatotta, és egy kicsit mindig is ezen a szűrőn vizsgálom a dolgokat. Munkám során bárhol is voltam, a legfontosabb volt a gyermek és családjának lelki állapota, hangulata mert a zaklatott érzelmek tengerében igen nehéz lecsendesülni, bármire is igazán figyelni, vagy új információkat befogadni. A világ azonban igen zaklatott, rengeteg információt zúdít ránk és abból igen nehéz kiemelni a számunkra leginkább hasznosakat, vagy integrálni mindazt, ami ránk vonatkozik. Ez az oldal ezt célozta szolgálni, hogy rendet rakjunk a neveléssel kapcsolatos problémákban, lehetőségek tengerében. Ön hozza hozzá a saját tapasztalatát,   megéléseit és én is hozzá teszem szakmai ismereteimet, gyakorlatomat. A cél, hogy megtaláljuk a helyes utat, ahová tovább kell haladjon. 

Tanulmányaim

Egyetemi képzések 

Továbbképzések

  • 2010 – Pszichopedagógus (Ba)
  • 2015 – Gyógypedagógus tanulásban akadályozottak szakirányon (Ba)
  • 2016 – Okleveles gyógypedagógus gyógypedagógiai terápia szakirányon (Ma)
  • 2023 – Autizmus spektrum pedagógiája szakirány (Ba)
  • 2010 – Személyiség-, és képességfejlesztés a vizuális – művészeti nevelés eszközeivel, nehezen tanuló és/vagy magatartásproblémával küzdő óvodás és általános iskolás, családban vagy gyermekotthonban élő gyermekek számára

  • 2011 – Az interaktív táblák használata, felépítése és alkalmazása a tanítási-tanulási folyamatban

  • 2011 – A matematika tanulási zavarai (diszkalkulia)

  • 2019 – Az iskolai bántalmazás megelőzése és kezelése serdülőknél – Az ENABLE iskolai bántalmazás ellenes program megvalósítás2019 – Mozgásprogram eltérő fejlődésmenetű 0-8 éves korosztály számára 

  • 2020 – Mozgásterápia a tanulási nehézségek megelőzéséra és oldására

  • 2021 – Alapozó Terápia: Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos-érzékszervi fejlesztésére
  • 2024 – Neuroaffirmatív, autizmus és ADHD fókuszú terápia workshop ( I. támogatási igényű kamaszoknak, felnőtteknek)

Munkahelyszínek és gyakorlati helyek, ahol eddig tapasztalatokat gyűjtöttem 

Óvoda

Általános iskola

Szakiskola

Egységes Módszertani Intézmény

Nevelési tanácsadó 

Gyermekotthon

Fejlesztő házak